Job 23 van 39


Report this listing

Solliciteren



Inside sales


Functie

Voor deze job van inside sales is onze klant in de regio van Houthalen zijn wij op zoek naar wat versterking. Je zal er samen met het team verschillende taken zal uitvoeren. Van administratie tot de bestellingen in het magazijn opvolgen. Hieronder een greep uit je takenpakket;
  • Klanten verwelkomen en hun wensen vaststellen
  • Telefoons beantwoorden en duidelijk communiceren naar klanten
  • Daarnaast zal je de collega's technisch ondersteunen door klanten verder te helpen met hun offertes
  • Je kan het orderproces van a tot z zelf afhandelen
  • Je maakt bestel- en leverbonnen op en volgt deze op
  • De leveringen en voorraad opvolgen
  • Maar ook als klanten bestellingen komen afhalen help je ze graag verder
  • Af en toe mee het magazijn op orde brengen en bestellingen maken daar heb je geen problemen mee
  • Je zal een opleiding krijgen over de producten en de nieuwe technologieën in de sector


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een partner voor de installateur in de koeltechnieken en klimaattechnieken. Ze hebben veel expertise en geven een persoonlijke bijdrage aan de professionele installateur. Zij bieden een breed pakket aan producten voor koeling, klimatisatie en warmtepompen.

Jouw profiel

Voor deze job van inside sales zoekt onze klant een administratieve duizendpoot met technische kennis.
  • Je hebt een soortgelijke werkervaring achter de rug het liefst in elektriciteit, koelsystemen of je bent technisch aangelegd en administratief sterk
  • Je hebt een goede kennis Nederlands en Frans
  • Je werkt nauwkeurig en je bent een teamplayer
  • Je bent commercieel ingesteld en kan je probleemoplossend werken
  • Je hebt een logisch redeneervermogen en kan makkelijk berekeningen maken of percentages berekenen
  • Daarnaast kan je vlot overweg met Excel of een ERP-systeem
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)

Aanbod

In ruil voor jouw inzet en motivatie bieden wij jou volgend loonpakket aan;
  • Een voltijdse tewerkstelling van 39 uur met een gevarieerd takenpakket
  • Je zal een mooi salarispakket ontvangen met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, bonusregeling en een cafetariaplan, bij een vast contract een groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Je werkt van maandag tot vrijdag telkens van 8 uur tot 17 uur, op vrijdag ga je alvast een uurtje vroeger het weekend tegemoet
  • Je kan jouw verlofdagen vrij kiezen, naast de wettelijke dagen heb je ook recht op 6 extra ADV-dagen
  • Een aangename werksfeer met veel opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Je komt terecht bij een werkgever waar zowel klant als medewerker centraal staan
  • Je zal werken in een bedrijf en sector die voortdurende evoluties doormaakt
  • Daarnaast zal je in een hecht team terechtkomen waar je veel aan elkaar hebt

Solliciteren

Robine Van Genechten
+32 13 35 03 33

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht